Бутона съм го преместил от жабката на кората на шофьорската седалка за удобство За целта съм удължил кабелите от инсталацията Може ли това удължаване да дава някакви съпротивления и това да е причина за слаб ток Кабелите са удължени с около 1,5метра Този мотор не съм го разглеждал и мисля сега да сваля кората и да погледна какво се случва там Ще премеря и тока
Известие
Collapse
No announcement yet.
Осветление Багажник
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеБутона съм го преместил от жабката на кората на шофьорската седалка за удобство За целта съм удължил кабелите от инсталацията Може ли това удължаване да дава някакви съпротивления и това да е причина за слаб ток Кабелите са удължени с около 1,5метра Този мотор не съм го разглеждал и мисля сега да сваля кората и да погледна какво се случва там Ще премеря и тока
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Температурата влияе на твърдостта на амортисьорчетата на капака. Тогава силата с която заключалката държи бравата би трябвало да се променя от променената "тежест" на капака. Дали не може от там да идва проблема а не от мотора (евентуално в комбинация с "уморено" и смачкано уплътнение на багажника)166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТемпературата влияе на твърдостта на амортисьорчетата на капака. Тогава силата с която заключалката държи бравата би трябвало да се променя от променената "тежест" на капака. Дали не може от там да идва проблема а не от мотора (евентуално в комбинация с "уморено" и смачкано уплътнение на багажника)
Трябва ли капакът да се отваря сам догоре след отключването му? При мен не е така, но може би това да се дължи на възрастта на колата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Разхвърлих кората и не виждам нищо нередно Много е студено и не ми се играеше но утре ще замеря токовете Мисля че най вероятно тока умаля в релето Тез релета в багажника преди време ги човърках незнам за какво но си мисля че оттам ще ми е проблема Щом друг няма такива проблеми с отварянето значи не е някаква фабрична недомислица Няма логика постоянно да въртя врътките
---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:14 ----------
За отварянето някой искаха да си ги правят да се отварят сами но незнам дали успяха Иначе повдигаш донякъде и капака се доотваря Колкото по слаби са амортисьорчетата до по голяма височина трябва да помагаш с ръка за отварянетоALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение.....За отварянето някой искаха да си ги правят да се отварят сами но незнам дали успяха Иначе повдигаш донякъде и капака се доотваря Колкото по слаби са амортисьорчетата до по голяма височина трябва да помагаш с ръка за отварянето
Ясно. И при мен е така. Помагам му да се отваря до около 1/4 от хода и след това продължава сам.
Това мисля, че изключва състоянието на амортисьорчетата, като фактор за проблема при теб.
Виж, кое е релето, почисти му контактите и пробвай преди да се занимаваш с мотора и бравата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment